Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Światła wersja auto

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Światła wersja auto

    Sprawdź czy pluje olejem, bo nie powinien, przynajmniej w takich ilościach.

    Jeżeli mocno pluje, to na początek sprawdź drożność odmy.

  • #2
    Światła wersja auto

    Drodzy Forumowicze,
    mam pytanie czy jeżeli w mojej Octavi II 2005 r. wersja Ambiente chciałbym aby światła włączały się i gasił automatycznie po uruchomieniu auta to wystarczy wymienić przełącznik na taki z funkcją auto czy coś jeszcze?.

    Komentarz


    • #3
      Re: Światła wersja auto

      Zamieszczone przez octavia fan
      Drodzy Forumowicze,
      mam pytanie czy jeżeli w mojej Octavi II 2005 r. wersja Ambiente chciałbym aby światła włączały się i gasił automatycznie po uruchomieniu auta to wystarczy wymienić przełącznik na taki z funkcją auto czy coś jeszcze?.
      To się załatwia kodowaniem - poszukaj kogoś z Twojej okolicy z VCDS-em.
      Sprawdzi jaki masz moduł komfortu i czy da się włączyć tzw tryb skandynawski lub amerykański.
      Włącznik Auto jest powiązany z czujnikiem zmierzchu

      Komentarz


      • #4
        Dzieki, a więc może jest ktoś z VDS-em z Warszawy?.

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez kowaltom99
          Włącznik Auto jest powiązany z czujnikiem zmierzchu
          ale będzie też "chodził" w wersji bez czujnika (bedzie tylko bład pokazywało po podłaczeniu vaga).
          Proponuje ustawić sobie tryb amerykanski (same przody z automatu i zaciagniecie ręcznego tez je wyłaczy) + zmniejszenie jasności swiatła tak na 50%
          Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

          Komentarz


          • #6
            Szczerze to ta opcja mi sie najbardziej podoba. ????

            Komentarz


            • #7
              octavia fan, jeśli nadal potrzebujesz automatycznych świateł to chętnie pomogę VCDSem Warszawa Mokotów/Ursynów

              Komentarz


              • #8
                [shadow=red:6b475286d5]"Proponuje ustawić sobie tryb amerykanski (same przody z automatu i zaciagniecie ręcznego tez je wyłaczy) + zmniejszenie jasności swiatła tak na 50%"[/shadow:6b475286d5]
                Witam wszystkich,
                od niedawna jestem posiadaczem OII v. Elegance i też interesuje mnie temat automatycznego zał. świateł lub dołożenie dziennych LED. Czy mógłby ktoś doradzić co w moim przypadku byłoby lepsze.
                Dzięki
                Pozdrawiam

                Komentarz


                • #9
                  Odświeżam temat.

                  Mam O2 przed FL. Jest czujnik deszczu i czujnik światła, oraz światła automatyczne. Cały sęk w tym, że poprzedni właściciel ustawił światła tak, że jak się włączy zapłon, to świecą światła mijania przód i tył. Ręczny nie wyłącza niczego.

                  Chciałbym wyłączyć ten tryb, bo idzie do zimy a nie chcę odpalać samochodu wraz ze świecami żarowymi na światłach.

                  Posiadam kabel typu VAS wraz z oprogramowaniem.

                  I teraz pytanie.
                  Czy mogę to zrobić sam za pomocą tego kabla w jakiś magiczny sposób, czy potrzebuje coś innego?

                  Jak by ktoś mógł napisać gdzie szukać tego ustawienia, to byłbym wdzięczny.

                  Komentarz


                  • #10
                    adrianwojcik, masz najprawdopodobniej włączony tryb skandynawski
                    wszystko w góglach: Google

                    Komentarz


                    • #11
                      ja tak mam w octavi 1 ale dopiero po 5 sekundach gdy odpalę silnik się uruchamiają(przód i tył)

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez czernobyl
                        adrianwojcik, masz najprawdopodobniej włączony tryb skandynawski
                        wszystko w góglach: Google
                        Witam.
                        Niestety jak już wspomniałem wcześniej posiadam kabel VAS a nie VCDS więc u mnie to wygląda całkiem inaczej.

                        Przykładowe zdjęcie poniżej

                        Komentarz


                        • #13
                          Witam
                          Takie pytanie mam fabryczne DRL w dziwnym trybie
                          przy załączonym zapłonie świecą się przednie DRL i wskazówki zegarów tył nie świeci czyli wygląda ze tryb amerykański ale zaciągniecie ręcznego nie wygasza DRL, pod VCDS w opcji 09 nie ma wybierania trybu amerykańskiego i skandynawskiego. Meritum pytania jak uaktywnić gaszenie DRL przy zaciągniętym ręcznym???

                          Komentarz


                          • #14
                            Masz standardowe ustawienia i tyle. Jak chcesz włączyć tak zwany tryb amerykański, to w bajcie 11 zaznacz bit 0.

                            Tylko po co to w ogóle uaktywniać???
                            Pozdrawiam
                            Marcin

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez Enriquez
                              Masz standardowe ustawienia i tyle. Jak chcesz włączyć tak zwany tryb amerykański, to w bajcie 11 zaznacz bit 0.

                              Tylko po co to w ogóle uaktywniać???
                              No i tu sie rodzi problem bo pomocnik kodowania nie pokazuje mi tego jako dostępne.
                              W 1k0 937 087 j mam tylko w bajcie 11 dostępne 2-3-7 odpowiednio
                              Permament runing light (PRL) via Low Beam Active - wyłączony
                              High Beam Assist instaled - wyłączony
                              Parking lights with terminal 15/ingition OFF only w/o direct change from turn signal to parking light - załączony

                              Nie chce w ciemno zmieniać bitów temu podpytuje o bit 0
                              A chce uruchomić po to ze przy starcie zminą chce mieć mniejsze obciążenie na rozruch, i z tego co zauważyłem ze DRL dość często musze wymieniać (wydaje mi się ze są duże falowania prądu przy rozruchu choć przecież jest tam jakiś stablilizator napięcia przecież)

                              Komentarz

                              POWRÓT NA GÓRĘ
                              Pracuję...
                              X